Friends Of Mine

Monday, November 22, 2010

Dealing With Childish People

Aku mmg bosan plus meluat kat 1 family ni.. actually mmg dekat la jugak.. its my COUSINS.. tak tahu bape adik badik tah.. tapi almost of them mmg sama jek la.. Aku mmg x amik port klw org nak perasan lelebey ke.. nak perasan bagus ke.. itu hak memasing .. lantaklah kan.. jgn kacau aku cukup.. But diorang ni.. mmg annoying.. Klw annoying tak kacau hidup org takpe.. ni tak. x bleh tgk org lebeh punyo! Takmo citer lelebih la kan.. citer byk2 pon COUSINS sendiri.

As mentioned my sister's reception ceremony is this coming 4th Dec. So.. mmg bg invitation to all family members.. kisah bermulabila my sis tempek pic enggangement beliau.. org lain takde kutuk pun.. tapi they all adik beradik mmg sakan lah mengutuk.. (biasalah..sis aku mmg gumuks sket) tapi bg aku klw sesikit xpela.. ni.. mmg kutuk kaw2 punyo plak tuh yg mengutuk sume adik badik derang.. so mmg tahu lah kan dorang ni jenis camana.. bila kitorang sound sekali sume tak leh terima.. dah berlarutan sampai kata kitorang belagak la.. baru studi kat U dah belogok(oh my! sket pon xde mentioned okeh!so what??? mmg kitorang sume studi kat U.. sbb tu kitorang camni... humble to everyone.. haha..meh puji diri seniri plak)mcm2 la.. then ckp we all perabih reta mak pak la...bila tgk kitorang drive kete sorang sebijik keteburuk jek pon  (ni ayah ckp.. " la.. biarlah klw nak perabih pon anak aku.. takkan nak panggil derang habehkan kot!..) Tapi untuk menjaga relationships kedua blah pihak my parent ask for diam jek la.. jgn berbalas2 .. lantakkan..until now.. my sis hantar invitation kawen ader yg gamak ckp xmo dtg!! (just because of stetmen kutukan derang dlm fb and ayat kitorang soh stop then they all takleh accept) So sape yg putuskan silaturrahim rite now?
If you think you so pretty good.. then go to hell la! Mcmana p pon sedara gak.. kutuk2 pun sedara ko jugak. Wlwpon they all bukanlah sesape pon.. tapi kitorang masih nak ngaku u all as a cousins tau..

**Klw ada yg baca ni ckp aku pon childish jugak.. then takpela.. ini blog aku aku yg taip suke aku lah kan.

this is my sis... mmgla beliau tembun kan....
**dan ini adalah mereka2 itu.. they always said sume org jeles sbb they all kurus2 belaka.. uhhhh

5 comments:

Makbed said...

alah.. tak lama je tuh. ahahahaha

GurL-FriDay said...

there are always people who do not like to see other people's success, be it our own family or outsiders. abaikan je, sis. :)

Izza-Crystal said...

huh..lawa ker...kurus perangai cm hampeh...wat mende...

nuree_rudzita said...

btol punye gedikss santai mereka tu ye....halehhh...kurus bkn x keh gemukk...gemukk lak bkn x leh kurus...terpulang la pd individu tu nak pilih gemuk ke kurus...yg penting keselesaan...gemuuk pun saham tinggi maa..!!! da nak kawen da pon...dorang ade ke??? huh!!!

pinkangelicaroses said...

ting tong~ ade bau hangus kat stinggan tu weh.......hahahahha.