Friends Of Mine

Sunday, February 20, 2011

Mama boleh main Golf lagi ke?

tadi suami pulang bawak mini bar untuk hadiah tornement kali ni.. Tahniah2... wlwbagaimanapun h/cap beliau sure lah kene potong... takpe... ader  improvement at least...

tadi hubby sms ckp dpt 2nd place utk tornement td.. aku ingat dpt lcd tv.. leh la aku gantikan tv 21inch haziq yg kat ats tuh.. da tua tv tu.. haziq pun asik berebut nak tgk tv kat bwh ngan papa.. tapi syukurla dpt mini bar pun..

aku ckp kat hubby gini :
aku : pasni ma xley main gop lagi lah ek.. da der baby ni
hubs: pesal lak.. boleh jek.. sekali sekala kita g main la mcm selalu..
aku : eh yeke.. bole ek.. 
hubs: nanti pa sambung membership kat damai kita main kat sana sesama bila free, tapi kene tunggu kuat dulu la.. skrg takleh..

aku ingat time untuk berleasure2 dah takde.. tapi hubby mmg understanding.. tak pnh kongkong n paksa aku .. kebanyakan perkara yg aku suke buat selagi x salah dimata dia selalunya dia courage lagi. Dulu pun masa aku x main golf lagi aku salu bising dia balik lambat.. tp bila dia dah hangkut aku sekali, baru lah tau .. balik lambat bukan kemana pun.. kdg matahari terbenam pun masih mukul lagi..

tadi hubby ckp kene kurus lagi.. ni yg x syok dgr.. susah tol nak kurus .. kene turun lg 10 kg.. adei..... letihnya makcik!

No comments: