Friends Of Mine

Sunday, May 1, 2011

day two : 10 things you love




  1. my hp- ada 3 ceqqq... klw bunyi semua tak tau nak hangkat yg mane
  2. my notebook - husband yg beli ~ syg banget sbb bukan senang nak mintak brg mahal2 kat beliau
  3. cincin kawen, cincin tunang, cincin risik, cincin hadiah besday dr husband-wlwpon cincin2 itu tiada 1 pun platinum gold. sangat sayang hokeh.. 
  4. koleksi jam tangan - suke sgt beli jam tak  tau nape tapi paling suke pakai jam bonia kaler hitam tuh. sgt suit dgn baju apa pun
    pic ni disnap beberapa thn yg lalu, dh bertmbah sebanyak 18 utas okeh.. 

  5. kereta kebal saya- wlwpon kereta tu dah dekat seploh thn umurnya  tp tetap syg sbb beliau tak pnh wat perangai, pernah seketika minyak itam kering pun beliau masih berkhidmat untuk saya.. luv u bebeh! takde pic utk kereta ni.. sbb kete kebal kan.. lebiuw wajalution!
  6. rumah saya ops rumah husband saya~ tapi nama saya ada diatas grant okeh! wlwpon saya tak bayar sesen pun.. wlwpon hanya rumah teres, tapi mendiami didalamnya mcm syurga buat saya... (rumah mhal ooo sekarang, dpt dok umh teres pun ok  dr dok umh setinggan)
  7. eh ada wajalution disitu
  8. my organizer- wlwpon hp dah canggih manggih.. segala2 nya nak kene tulih dlm organizer gak. klw hilang memang nangeh lah it should be d number 1 tapi baru teringat kat no 8 ni.
  9. card credit- hahaa... bleh??? wlwpon struggle perabih hutang yg ada, tapi bila nafsu buaya datang mmg ini lah penyelesaiannya.. 
  10. katil king saya- tempat beradu tetiap malam, syok ooo.. plus dengan tilan vono yg warranty 10 thn tuh..mmg sgt selesa.. tido siang pon kat sini 
  11. kereta husband saya- dah takde idea beno lah ni .. bleh ke?? 

No comments: