Friends Of Mine

Tuesday, September 21, 2010

Uncle Burn Pulang Ke Rahmatullah Jua Akhirnya...

ABU BAKAR MERAH
Julai 1955~ 19 Sept 2010

5 pagi 19 sept beliau menghembuskan nafas terakhir setelah hampir 5 bulan terlantar akibat pembedahan pintasan jantung ( maybe operation ni x berjaya kot) 
sbb beliau sihat walafiat sblm menjalani pembedahan ni

beliau adalh rakan seangkatan ayah.. 
aku mmg x rapat..
tapi mak, ayah sgt rapat dengan keluarga ini
mungkin rapat..tapi masa kekecik jek..
biasalah.. aku anak navy kan..
nomad sepanjang ayah service
navy dedulu bukan mcm skrg
time ayah sailing mak mulala ngangkut aku n kipas kecik p tido umh kengkawan
mak kan penakut cam aku
yg aku ingat , mmg aku selalu tido umh dia, mkn umh dia.
main ngan arwah ain.

moga Cik Sue tabah menghadapi semua ujian Nya
Allah lebih sayang kan mereka.
apalah agaknya rasa bila satu2nya anak perempuan meninggal n diikuti dengan suami tercinta tempat bergantung meninggal dlm tahun yg sama (remember this post?)
belum pon hilang kesedihan, ditimpa lagi 1 kesedihan
tapi apapun pasti ada hikmah disebalik semuaanya

ayah n mak bertolak ke Melaka, pagi Ahad aritu untuk melawat jenazah
aku xleh pegi..sbb bajet suda xde untuk berjalan lagi.. 
tapi aku tetap mendoakan semoga roh beliau ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman
Ameen.... 


No comments: