Friends Of Mine

Thursday, November 5, 2015

MEIKO RANGE OF PRODUCTS

Salam,
Sebelum ni saya ada byk buat review tentang brg2 makeup yg sy gunakan. Tapi this lately terbuka hati pula nak menjual. Nak share kebaikan dan rasanya ingin cantik bersama. *ceh mcmlah ko chantek!*
1stly mmg sy akn jadikan diri sendiri sebagai testimoni. Sebab sebelum nak menjual haruslah diri sendiri yg akan dijadikan tikus makmal. Serious!

Okeh ! start ya,..
Saya mmg pencinta mekap. Since dr kecik . cuma dulu tak berapa nak bermodal nak beli brg mekap. Masa zaman x bekerja sekolah2 dulu la. Apa mak belikan itulah yg saya pakai! Tapi selalunya memang AVON lah ! haha sebab emak ahli Avon. Cis mulalah nak berkronologi pulak! please start  isi Lyn oi!  Okeh. saya mmg suka melompat2 mencuba2  alat2  mekap hingga lah saya betul2 jatuh cinta dengan range product MEIKO (JAPAN) . Padamula nya saya mencuba COVERFACE NATURACTOR CODE 151. Dan memang hasilnya mmg lain dari foundation yang saya pernah pakai sebelum ini. Skin saya mmg xde prob cuma ada kesan2 jeragat. Dan amazingly dengan tak payah concealer pun cela tersebut boleh tertutup! dan menjadikan mekap sgt2 flawless!

Then saya cuba pula NATURACTOR MAKEUP BASE (NATURAL) sebab muka saya mmg xde kesan jerawat yg teruk . Dan saya tambah lagi dengan NATURACTOR LUCENT POWDER CODE 051. Dan kesannya ialah mekap tahan lebih lama dan mekap sgt tahan dlm jangkamasa yg lama. Saya xnak bg hingga 8Jam, kerana sebelum 8 jam dah masuk waktu solat dan saya mmg biasa cuci semua mekap sebelum solat. Tapi mmg tahan. ianya sebab dilapiskan dengan MAKEUP BASE dan finishing dengan LUCENT POWDER tersebut.

Kepada pencinta2 mekap, anda harusnya mencuba range product MEIKO (JAPAN ) ini. Dan Sekiranya anda berminat boleh Whatsapp saya 0182559082 (LIN) atau Facebook saya (Farzlyna Mustafar) . Instagram (Farzlyna Mustafar) . Email (farzlyna@gmail.com)

Sekiranya anda berminat boleh hubungi saya melalui medium2 yang telah saya sebutkan diatas.  Berikut adalah antara product MEIKO (JAPAN) yang saya jual. Dan huraian mengenai produk2 tersebut akan saya tulis didalam post2 yang akan datang.
POWDER FOUNDATION

COVER FACE (FOUNDATION)
PRESSED POWDER (COMPACT POWDER)

SUMMER CAKE

LUCENT POWDER (LOOSE POWDER)





RANGE OCTARD BAGI YANG BERKULIT NORMAL HINGGA KERING

MAGICAL LIPSTIC



No comments: