Friends Of Mine

Wednesday, January 13, 2010

MY BRAIN IS EXAUSTED

dr siang td aku keja sampai laa x habeh lagi tender nye.. pnt! pnt! pnt!

klw x mengenang kan ayah da bg aku byk cuti ujung thn lepas.. mmg mau aku cabut balik umh..tido ke hapeke.. adei.. otak ku LETIH!!part aku da siap.. tunggu part org lain plak.. nak compile skali..pastu bole lah balik tido jap.. pastu esok pepagi nak p hanto plak kat KL nu..

laki kat umh pon tunggang langgang dok sorang2 kot.. tp aku balik mandi td tgk die da makan sume.. sian papa.. selsema, demam.. aku da bg mkn obat da.. hope sihat lah cepat sbb esok pon aku takde.. aku sengaja x bg die amik anak sbb esok pepagi aku da nak blah p kl.. laki aku sgt manja dengan aku.. sbb tuh la.. aku sgt risau klw die seorang di rumah..


ader sesuatu ingin aku coretkan di blog ini... nanti la.. bila aku free nanti.. GTG now... pulau memanggil aku..

No comments: