Friends Of Mine

Monday, January 18, 2010

My Uncle Pass Away..

Saturday- 6am.. ( 16/1/10)

Al -fatihah to Ayah Ngah...

pukul 8 am tgh sembang2 ngan huby dlm keadaan ngantok2 tetiba mak call..

"ayah ngah da meninggal..

aku : ????? ha?? nape??sakit?? ok2..

aku tros bangun siap2 kan anak tros calll adik ckp aku nak balik ngan dia since k.ngan n mak ayah dah balik kg dulu.. hubby ada urusan yg x dpt diellakan pg tuh.. jadi aku n aziq je la.. hmm.. mcm x biasa...

kol 930am aku gerak dgn kelajuan 120-130km/jam dengan memandu wajalution dlm 40min aku smpai manong .. alhamdulillah sesampai nye aku disitu beliau sedang dimandikan..

hmm.. begitulah org yg baik2.. perjalanan beliau sgt mudah.. dan beliau pergi to me at the rite time.. sudah pergi haji.. anak2 juga sudah habis berkahwin dan anak2 juga semuanya terdidik dengan baik..

sebelum zohor beliau di kebumikan.. sungguh smooth .. cuma anak sulong beliau belum sampai kerana ketika itu beliau di jakarta dan x sempat sampai.. tapi ye lah.. yg pergi tetapo jua akan pergi.. jika itu suratan dan ajal.. seminit pon tidak menunggu..

prot aku mmg lapar giler ..pagi aku x mkn pun.. sampai petang.. aku balik jam 230ptg sampai manjung hantar adik n singgah kedai beli megi.. n makan megi jek aku hari tu...

semoga roh allahyarham ditempatkan dikalangan org yg beriman dan beramal soleh.. amin...

No comments: