Friends Of Mine

Saturday, May 8, 2010

Ain.. cepatla sembuh..

Ain... kawan lama.. walau pun aku x berapa rapat. Tapi beliau adalah teman sepermainan semasa kecil.. anak best friend ayah.. Cik Bakar n Cik Su..

Kesian Cik su. cik bakar blom pon sedar dr operation jantung 3 minggu lepas.. Ain pula menyusul di ICU sbb denggi berdarah.. terkini aku dapat tahu.. blood presure die goin down, hati bengkak, kidney not function, bergantung sepenuhnya dengan mesin, badan dah bengkak sbb air tak bleh kuar.. telinga keluar darah.. Oh Tuhan.. kau selamatkan lah hambamu yang bernama NURUL AIN ABU BAKAR ini..

tetiba rasa mcm sedih sgt2.. walaupun x byk memori kami bersama tapi klau sekali jumpa berderai ketawa sampai nak terbang atap.. mak n ayah dah pegi tadi ke Serdang melawat. aku terpaksa dok kat umah, sbb aku ada suami.. ada anak..ada komitmen pada mereka semua.. apa yang aku boleh buat aku doa dari jauh.. sesiapa yang baca tulisan aku ni.. mohon berdoa juga ye? Sian kat cik su.. cik bakar pon blom sedar.. berat sungguh  dugaan padanya. semoga beliau tabah..

Ya Tuhan.. Kau sembuhkan lah beliau.. AMIN ...

2 comments:

Unknown said...

Ain dah kembali ke Rahmatullah pada petang 10 May 2010. jenazah sudah dibawa ke Lubuk Cina, Melaka untuk dikebumikan oleh ibunya, Cik Su. Marilah sedekahkan Al-fatihah kepada arwah.

Unknown said...

Ain sudah kembali ke Rahmatullah pada petang 10 may 2010. Jenazah sudah dibawa ke Lubuk Cina, Melaka oleh ibunya, Cik Su untuk dikebumikan. marilah kita sedekahkan Al-Fatihah untuk arwah.