Friends Of Mine

Tuesday, August 3, 2010

Ting Ting Ting!

Update terbaru sbb aku malas nak menulis lately... so here we go

1) Aku pregnant! huuuuuuu.. almost 14 weeks- yg baiknya xde muntah2.. pening2 lalat sket jek.. tahniah kepada suami! Kepada aku.. selamat gemok lagi!To haziq.. please,please,please...kamu jgn nakal..

2) Dah pindah rumah baru - kat tmn emas , wlwpon bukan rumah banglo tapi dekat ngan banglo bapak aku.. its pleasure to be here.. senang nak tgk bawah tudung saji mak ader apa

3) Kepandaian terbaru haziq- dah pandai main beberapa game PS2  yg paling suka war games. Ini mmg anak bapak

4)Aku berazam nak puasa penuh tahun ni, maklumlah semenjak aku baligh aku xpnh puasa penuh. Dulu masa bebudak kunun je pose penuh tapi minum dlm bilik air.

5) Kesian kat adik aku , gara2 aku pegnen tarikh kahwinnya dipercepatkan disember.. hahaha.. tapi blom kompom sbb ayah blom dpt tahu dpt g Makkah ke tak.. tapi lagi cepat lagi bagus.

Last sekali.......

I gained 5kgs in14weeks pregnant! then??? guess how much can I gain until my due date feb 2011.. hahahahaha



till then..tadaaaaaa

3 comments:

Nozie Yusof said...

congrats..taman emas tue kat celah mane

take care anyway

Farzlyna Mustafar said...

thanks nozie... tmn emas tu kat sblh sekolah memandu jalan kg cina.. nnti raya dtg umh deh...

Izza-Crystal said...

lynnnn...5kg...biar tul lynn....