Friends Of Mine

Thursday, November 15, 2012

Salam Maal Hijrah 1434H

Selamat menyambut Maal Hijrah.. semoga di tahun baru hijrah ini membuatkan kita sama2 lebih baik dr tahun sebelumnya.. InshaaAllah

Impian di tahun baru, mcm biasa, nak jd ibu, isteri ,insan yg lebih baik dr sebelumnya. Semoga amalan compang camping selama ini dpt diperbaiki.

Cuti lg hari ni, aku? Selsema dan batuk stelah sekian lama berbangga tgk org sekeliling batuk n selsema tapi aku x jangkit. Muahaha. Manusia biasa kan, haruslah sakit. Amni dan haziq di rumah atok dan nenek. Dapatlah mama berehat melayan skt yg x seberapa ni. Terima kasih makngah yg rajin sgt melayan budak 2 org tu. Jangan la demam hendaknya.. tak larat pulak. Aku dan suami berlawan2 batuk dlm rumah ni. Aku suruh dia mkn ubat, dia suruh aku mkn ubat! Haha. Tp oklah dia bole picitkan kepala aku yg berdenyut2 td ni. Td pgi je msk mknn dlm perut ni, till now belum lalu lg..  aku tak kisah pun gemok, asal nikmat mknn tak ditarik balik. Klw x lalu mkn, apa pun x lalu la jwbnya.

Mata pun pns je ni. Nak demam kah? Aku ni bertahun x demam, klw sekali demam memang jwbnya  melepek tak sudah lah. Oh kena ingt selalu badan bukannya robot, robot pun kdg2 rosak kan?

Oklah tak de idea nak menulis dah.. akhir kata, salam maal hijrah buat semua readers!

Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments: