Friends Of Mine

Tuesday, November 30, 2010

EH .. bz la... lama x update blog..

Bukan bz pasal keje.. sbb ni da ujung tahun.. project pun xde nak masuk lagi.. habis2 pun nak audit jek.. tapi aku dah cuti.. sbb my sister wedding end of this week.. Aku yg gabra terlebey.. takut event x smooth jek..Papepun Im so exited.. sbb all d family akan ada kat sini.. termasukla.. my in law.. sbb dorang pun da lama x datang...

Cuma... aku makin sarat... aku baru p buang sawang jek sume orang soh aku duduk takut jatuh.. dah tu.. nak soh aku bungkus goodies pun aku x larat gak dok lama2 sakit pinggang. Tapi all d goodies are packed! hahaha..1 part aku yg dah settle..

Semalam pegi check up.. buat OGTT blood test.. & cucuk ATT (kancing gigi) aku dah 30weeks.. wa... times run so fast ... and sekali lagi nurse tu confirmkan its a girl.. baju2 pun banyak yg aku da beli.. all pink & purple.. kaler2 lain pakai abg haziq punya jek la.. sume seronok.. cuma takut jek nak menempuh bersalin sekali lagi.. klw dulu operate.. kali ni entahla.. semoga dipermudahkan cukupla.. tak kiralah apa saja caranya.. & anak aku lahir sihat .. haziq pun makin behave.. tapi dia macam x paham yg dia nak dapat adik.. mungkin sebab dia pampered dari kecik sampai sekarang.. cuma.. haziq suka buat sepah rumah .. while tengok tv.. menulis sepahkan stationary.. pastu capai psp..pastu main lori plak.. aku yg lenguh nak kemas balik..

Haziq dah bangun tido.. aku nak siap2 g umah mak buat apa yg patut.. nenda dah sampai malam tadi kot.. nak jumpa beliau.... sgt winduuuuuu..till then.. daaaaa!

No comments: