Friends Of Mine

Sunday, May 6, 2012

Kepada blog...

blog,
Tuan mu minta maaf kerana jarang menjengukmu kebelakangan ini,wlwpun capaian internet ada dimana2 tp aku masih jua x dapat meluangkan masa untukmu...

Kerana.....
Tuan mu ni tidak sihat. Demam kdgkala kebah kadangkala tidak, adanya keadaan ini berulang esok, maknanya haruslah aku ke hospital untuk membuat ujian darah. Menjelang maghrib, segala tulang temulang, urat sendi semuanya bagaikan berbisa... Adakah denggi? Harap2 tidak..... Kerana masih byk tanggungjawab yg blm diselesaikan menjelang minggu ini...

Blog,
Byk perkara ingin aku coretkan padamu.. Byk entri tertunggak aku ingin sisipkan.. Tapi apakan dayaku.. Aku x daya.. Lagian.. Tuan mu ini jua kuat tido.. Asal dapat peluang mesti tido.. Inikan pula telah menelan segla macam ubat2an , lglah.. Tuan mu ini terawang2...

Jadi blog,
Pandailah kau menjaga diri tatkala tuan mu ini sedang berehat agar follower yg ada dpt dikekalkan..

Pada kawan2 yg sudi menjengah wlwpun tiada entri. Terima kasih diucapkan.. Doakan saya cepat sembuh ya!

Yang benar,
Raksasa Semut Merah


*maaflah ayat x bleh blah punyo!
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

6 comments:

Izza is my name said...

G check darah cepat2.

Nini D.. said...

patutla lama tak menulis..

Sobah Mariana Omar said...

remember that day hg kata dah 5 tahun tak demam.. heheheee.. nie dah demam.. tue la lain kali jangan sebut.. take care Lynn

Sobah Mariana Omar said...

Remember that day hang bgtau aku hg 5 tahun dah tak demam.. Now dah demam... tue la lain kali jangan kata.. hehee.. Take care dear.. Semoga cepat sembuh yer..

Sobah Mariana Omar said...

Remember that day hang bgtau aku hg 5 tahun dah tak demam.. Now dah demam... tue la lain kali jangan kata.. hehee.. Take care dear.. Semoga cepat sembuh yer..

i am mrshim said...

haah.. cek darah.. jangan tggu lama2..