Friends Of Mine

Wednesday, September 19, 2012

Semoga Perjalanan Nenek Ku ini Selamat Pergi Dan Balik

*abaikan pic makcik tu, eh btol tu makcik i..

highlight: nenek itu

beliau nenek aku.. panggil we...
aku sgt rapat dengan beliau.. tinggal tu je la nenek yg ada.. alhamdulillah

baru lepas call ckp dengan beliau.. beliau akan pergi mengejakan rukun Islam ke -5. Fly esok pagi..
klw x, nak menghantar juga..hubs dah apply cuti, n dah approve pun tapi tetiba ada exam pulak. Takpela.. nak buat camana. baru lepas ckp dengan beliau.. sedih rasanya... menitik2 airmata ni.. yo lah.. I kan drama queen.. aku cuma ucapkan selamat jalan.. selebihnya hanya kirimkan doa didepan Kaabah agar anak2 aku jadi insan berjaya didunia dan dikhirat, juga doakan rumahtangga aku, kekal bahagia hingga syurga. Tu je! tu pun meleleh air mata!

oklah nak siap2 g KL umah makcik yg sebelah tu.. esok nak menyelam sambil minum air. apakah?? jen jeng jeng!

Semoga We selamat pergi dan pulang, semoga mendapat haji yg mabrur.. doakan kami jua akan kesana satu hari nanti! sobs sobs

2 comments:

wifenavy said...

mudanye nenek we faz!!

Izza_Crystal said...

kurus! jeles! hahahahha