Friends Of Mine

Wednesday, October 12, 2011

Kegilaan Ku Yang Terkini



korang tau x tu pic apa? 


itu adalah CAPATI okeh! 

ini adalah kegilaan terkini aku, semenjak dua menjak husband suka melepak kedai mamak. klw dulu mmg harem tak mau g makan kat mamak. 

sehari 2x okeh! .. pagi breakfast.. malam.. supper.. gilos! *mana x gumuks!*

ada sket conv yg aku nak share masa aku g breaky pagi td.. masa nak bayo , time ni aku g sorang sbb pagi kan.. takkan husband yg pakai unipom askar tu nak g kedai mamak pulak

aku: berapa bai? cptla aku nak g keje ni
bai: 3.50, awak org pakistan ke? 
aku : ???? hah? *buat muke moskel jap
         taklah.. hindustan *kataku sambil melawak
bai: iyeke?
aku: toksahlah ko nak melawak ngan aku pepagi ni, org melayu la.. mana dtgnye org pakistan. 



dlm kete aku masih moskel, selalunya org ckp aku mcm amoi *itu pun dulu la.... mungkin sbb mata kecik n rambut lurus, tapi kulit still x bape nak cerah mcm amoi*  tapi ni??? haih.. ada beberapa  kemoskelan aku.. adakah 

1- adakah mamak tersebut rindu bini beliau di Pakistan?
2- adakah aku makan capati siang malam menyebabkan soklan tu kuar dri mulut beliau?
3- adakah aku debabs mcm org Pakistan?

atau??
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>

aku cantik mcm perempuan pakistan??????????????????????

ce korang tolong jawab jap soklan objektif ni??




No comments: