Friends Of Mine

Friday, July 13, 2012

Blog sawang ada labah2

Wiuuuuuuu
Lama gak rasa x tulih blog. Yelaa ada can ngadap lappy time opis jek. Balik umah sibuk la.. Masak,laundry, ajar anak, dll lg yg sewaktu dengannya. Fedap gaknye orgbaca blog aku ni dah ituje rutinnya.. Tapi i tau.. Ada je org yg selalu jengah kesini menstalk page ni menantikan entri2 terbaru drku even entry TEST pun.. Ee... Nak update follow la.. Jgn malu2.. I ok je kot.. Dah sibuk sgt nak tau life aku.

Well... Life mcm biasa, cuma ramadhan semakin dekat... Takde persediaan apa2 just seronoklah kan bila nak tiba bulan yg penuh dengan barakhah. Semoga amalan kita dpt dilipatganda kan menjelang bulan ni. Jangan bazir2 time pegi pasar ramadhan nanti tau! Aku mcm biasa, puasa ke tak puasa ke, masak la kat rumah. Klw aku x masak kang, hubs kata dia mkn makanan x berkhasiat pulak. So mcmana bz pun selalunya aku akan masak kat rumah. So isteri2jgn malasmasak ye, besar tau pahala masak mknn untuk mengenyangkan suami dan anak2 selain terjamin halal dan kebersihannya.

Hari ni dah hari jumaat, hari semakin pantas rasanya, pagi ke malam, hari kebulan, bulan ketahun.. Semoga Allah panjangkan umur aku dan suami untuk mendidik permata hati kami. Amni dah banyak keletahnya, haziq pun semakin besar dan cerdik. Semoga anak2 aku sentiasa dibawah payungan rahmatMu ya Allah, serta jauhkan lah aku dari hati yang busuk, dengki dan khianat manusia.

Banyak entri sebelumni berkisarkan dugaan kepada aku mcm kereta rosak, hp x nyala.. Anak tak sihat, aku terima sebagai kifarah atas dosa2 lampauku.. Ada juga manusia yg pandai judge kenapa jadi benda tu semua kat aku, cuma aku nak pesan, jgn lah seronok sgt stalk hidup aku, tepuk tangan apa yg jd kat aku. Sebabnya aku redha ats semua ni.. Dan yg paling penting, aku x mintak duit ko pun untuk repair keta aku kan? Aku nak ngeluh ke, nak apa ke, suka aku ni page aku, tak suka xpayah baca.. And tak payah carik bahagia kat rumah org! Back off !

Kan da marah... X marah pun sebenarnya, cuma aku bole bezalah mana org pandai pandai org bodoh yg baca blog aku ni. Nak stalk tak tau cara sampai kantoi. Jgn sampai aku reveal identiti ko kat sini. Silap2 lakiko pun xnak kat ko lagi. Semoga manusia itu diberi hidayah. ameenn.

Nak cont kerja balik.. Geng2 joyah jd ke idak nak ngeteh kat mcd ni. Ngee

Sent from my iPad

No comments: