Friends Of Mine

Tuesday, July 31, 2012

Mari Ringankan Beban Yang Ditanggung Adik Solleh dan Keluarganya

Aku terpanggil untuk post entry ni, aku follow blog dia, berbalas komen di fb walaupun x pernah bersua muka. Dia seorang ibu, aku jua, aku punya anak sebaya anaknya. Tapi anaknya menghidap tumor otak. Boleh baca kisahnya sepenuhnya di SINI.



Kawan blog, follower dan 1st time jengah blog saya ni, yang mana ada lebih bolehlah hulurkan sedikit bantuan untuk meringankan bebanan kewangan keluarga ini. Bear in mind, "kalau kita ringankan beban orang, Insyaalah Allah ringan kan beban kita"


Disini saya beri details akaun sahabat saya ini , yang mana ingin memberi bantuan , boleh lah sumbangkan melalui no akaun yang saya catatkan disini:


No Akaun Maybank : 162085558897 Norazima binti Mohamud Rozali


FB Beliau :http://www.facebook.com/NoraZimaRazali


Link Ke blog Beliau :http://aurajarinora.blogspot.com


Aku taknak ulas panjang tentang penyakit anak beliau, sebab takut tersilap ulas, readers boleh terus ke blog beliau. Marilah kita sama2 menyumbangkan  bantuan kepada keluarga ini. Allah merahmati kalian semua. Terima Kasih. 
ini lah wajah suci adik Solleh yg menghidapi tumor otak



Nota kaki : entry melekat hingga hujung bulan ini. Terima Kasih sekali lagi readers!

1 comment:

Nora Shahaira said...

Sguh terharu dgn usaha akak..terima kasih..
Pada mulanya memg tumor otak..dah dibuang..tp sekarang dalam tulang belakang..perlu di kemo..kesimpulan nama.sakit soleh ependymoma...

Memg kami sedang kesempitan...maklumlah rawatan soleh sudah hampir setahun..dr mula hamilkan.adiknya hingga adiknya berumur 2 bulan..soleh diputuskan perlu di.kemo...perjuangan.kami.masih jauh...namun tidak dinafikan...Allah memudahkan.kami sebelum ini dgn rawatan soleh yg memakan ratusan ribu di tanggung oleh company..dan.dgn itu gaji abahnya dipotong kerana terlebih had...tapi apapun..Alhamdulillah..

Saya dahulukan dgn.terima kasih.. .hanya Allah saja yg boleh membalasnya