Friends Of Mine

Sunday, October 14, 2012

Quick update

Its Saturday.
Bangun jam 630 sbb haziq n en papa nak pegi fishing kat ulu dedap. Tetibe je plan nak g mancing, sparingnya uncle aman yg innocent tu . He bring haziq along.

Aku kat umh bosan mcm nak mati. Nasik lemak yg aku msk bekal utk mereka xpun aku senyuh. Bole aku g hunting breakfast kat luar? Aku mmg masalah kurang mkn sikit klw sendiri yg msk. Since aku ngan amni je, aku pegi je la pasar todi kat sitiawan tu untuk beli lauk seminggu.

Sampai rumah, amni pun mood mcm ok.aku pun tertelan ubat rajin gaknya pagi2 tu dpt jugajlah aku ngemas umh aku yg lagaknya seperti kapal yg tunggu masa nak karam adanya. Siap mop lantai ats bawah. Mmg letih sesangat rasanya. Then aku bg amni tido. Ingat aku nak baca novel ke since aku x masak sbb hubs n haziq bukan ada pun. Amni makan aje apa aku suap. Tp malangnya dgn aku sekali hanyut  sampai pkl 4 lebih.  Bangun2 mengigil lapar. Dengan lutut yg terketar2 bangun msk nasi * ahkak perut melayu dekk* jadilah aku goreng telur dadar n lala goreng cili. Selesai msk aku kejut amni mkn sekali. 

Tapi anak aku sorang ni x boleh duduk sorang, keje nak meragam semua nya x kena. Jadi aku ajak beliau jln2 dlm kereta je la ke lumut...  balik en papa n haziq da sampai dengan hasil tgkapan udang galah . Hmm udang tu dah la hidup lg suruh aku msk mmg melompat2 la aku memotong janggut udang tu.takut kena kepit ngan udang. Klw ikan keli lglah jgn bg kat aku mmg ke longkang sudahnya ikan tu. Nasibla husband pun x mkn ikan yg nyawa liat tu.

Apa lg ahkak nak citer ek? Bosan mata xleh nak tido akibat tido byk sgt siang td. Oklah teman2 sekalian, bateri hp ahkak da nak habeh. Sekian cerita borung utk hari ini. Tatatititutu

Published with Blogger-droid v2.0.9

1 comment:

Izza is my name said...

Oooo no wonder la ada udang galah. Kot beli kat pasar todi tu mmg melilau la cari