Friends Of Mine

Sunday, October 28, 2012

Salam Aidil Adha dan aktiviti untie kerengga

Tak terlewat rasanya untuk aku ucapkan selamat hari raya aidil adha pada pembaca blog kerengga ni. Salam Aidil Adha semua..

Aku mcm biasa tiap kali menjelangnya raya, mmg org paling bz kat dapur. Bukan psl terer sgt tp sibling ada 4 org je. Ipar duai pompuan lom ada. Adik no 2 pregnant. Biasalah org pregnant cpt pnt.. so kasi dia bahagian beli brg n jaga anak aku da lah. Haha. Harapan aku klw asik hat lelaki tu silalah cari isteri yg boleh tolong aku kat dapur, naik kembang dah kaki kakakmu ini dok kt dapo tiap kali raya.

Tambahan lagi aku dan keluarga aqiqahkan haziq. Ada lg. 1 bahagian. Thn lps dah settle 1 bahagian. Alhamdulilah selesai sudah. Husband tiap kali raya qurban beliau mmg antara org kuat pasalnye bukan beliau yg sembelih lembu tu, tp melapah daging lembu. Mmg letih kerjanya. Bayangla cik lembu tu besar mana, klw lapah sepeha pun cukupla. Mmg letih.

Selesai di surau, kami sekeluarga begerK ke shah alam, sebab 1 of my cousin nak buat house warming. Baru beli rumah utk istana hinggap. Kat sana kerjanya apa lg klw x mkn. Mlm bbq. Ada plak kambing, husband mmg pantang jumpa kambing, haaa amek berkipas tido mlm! Ahkak tak makan kambing so lilek je la. Lantak steamboat je bermangkuk2. Cousin2 yg da lama x jumpa bila jumpa mmg xde statement lain mmg semua ckp aku gemok! Ahaha. Ahkak x kecik ati.. ahkak kan senang hati sokmo, psl tu jd gini. Alhamdulilah. Happy sgt dpt jumpa family members. Uncle yg da lama x jumpa pun ada. Sgt shahdu bila dpt bersalaman dgn beliau. Sebabnya biarlah rahsia.

family gathering this coming nov kat lumut. Sgt x sabar! Mesti kd moment yg indah time tu psl mknn byk! Haha. Apa lg kan aku ni?

Rasa nak menulis lebih pnjang. Tapi mata aku ni da berat ptg2 hujan ni. Tido dulu lah ye.till then babai

Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments: