Friends Of Mine

Thursday, June 14, 2012

Homework

Hubs da takde nearly 2w dah.. Tapi mmg perangai aku xkan reveal husband takde kat blog ke, fb ke twitter ke while hubs xde.. Memang bosan.. Tapi dah nama wife askar, tinggal tu perkara biasa, alah! Bukan g perang pun. G kusus je pun.

While beliau takde, mmg sgt2 takde keje, masak pun tak, basuh baju 4hari sekali.. Selebihnya aku mengadap novel. Mmg hobi dari sekolah keje baca novel je. Dulu sekolah takde duit nak beli byk2. Sebulan leh beli 1 jek. Jenuh kayuh beskal g kedai buku , pastu pakat2 ngan member tukar2 novel. Tapi mcm biasalah, balik kat aku mesti lunyai novel tu. Sepeninggalan husband aku beli 5buah novel ni. Ada tgl 2 buah je yg x baca lg. Yg lain dah habeh. Klw ada husband dia akan ckp "mama bila da stat baca novel tebal tilam lupa la nak wat menda lain" . So ayat tersiratnya jgn leka dok baca novel while beliau ada.

Yeay!! Esok da khamis.. Beliau pulang! ☺



Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

3 comments:

nuree rudzita said...

pinjam!!! kuikuikui...majalah thn lps x setel lg nak bc...novel asek ngompol...bc nye idakkk!!!

wifemdnavy said...

Kdg2 waktu2 ketiadaan en Hubby adalah time yg paling best utk bermalas-malasan (ye la.. kalo ada hubby mana leh cam tu kan!!!).. maka kuar la slogan.. Sepi dan bermalas-malasan itu INDAH.. ho3x..

Nini D.. said...

sama la...aku kalo dah baca novel,mmg tak jalan sumer keje