Friends Of Mine

Wednesday, April 7, 2010

ChecKlist Check it out!

Checklist 4 Contract Nego
  1. File Contract Untuk Ditandatangani bagi kedua2 belah pihak
  2. Salinan Dokumen Tender 
  3. Salinan Harga Formatted
  4. Software Specification
  5. Business Card Aku dan Boss

Checlist Untuk Majlis Tunang Angah (part aku)

  1. Beli kain buat baju aku ikut tema cekelat emas
  2. Beli kain baju anyoh
  3. Tempah baju aku & anyoh
  4. Survey Mini Pelamin
  5. Contact Org cuci keliling rumah
  6. catering
  7. Baju haziq & baju papa haziq
  8. Tempah cameraman
  9. Gubahan hantaran

Wlwpon ceklist diatas nampak sikit, ia cukup membuatkan aku sakit pala.. ckp melayu mengeluh..ckp omputegh sigh!  haih! aku rasa blood presure aku turun la.  Sbb aku mcm berdebar2.. haih nak pegi contract nego mcm nak menikah plak esok. Auwwww

Btw, aku akan off FB and blog sepanjang 3 hari aku di KL.. eh yeke? sbb aku tinggalkan lappy kesayangan aku ni dengan laki kesayangan aku (senang dia tengok2 kan perniagaan cafe aku dan dia manage team bolasepak dia tu) aku pinjam lappy anyoh je lah. Beberapa hari ni tido pon x nyenyak. mana tak nya pukul 1pagi tetiba ader org call aku ckp good afternoon.. aku blur sekejap.. rerupanya mat salleh yg aku deal  utk projek ni kat England.. kan time dia lari dekat 12 jam dgn time kita.. haih!

No comments: