Friends Of Mine

Friday, April 16, 2010

Mini Reunion

da lama x tulih blog..

bukan apa.. aku dlm keadaan hibernate mode.. pesal ek? sbb aku umpama mandi tak basah, tido x lena, mkn x kenyang2 menguruskan projek2 yg dtg.. percaya x? sampai x lalu mkn totak? klw mkn pon tawar jek.. seingat aku last aku rasa mcm ni masa zaman2 aku blom kawen jek.. hmm.. what to do kan.. mudah2 an aku buleh la kurus..

Hari Rabu lepas, pegi jumpa2 kawan2 lama.. Actually aku xdela baik sgt ngan derang ni masa sekolah.. tapi bila dah zaman2 skrg ni baiklah pulak bila ada zaman internet ni kan.. time kasih cik tenet kerana menghubungkan dan merapatkan hubungan kami. Sbnrnya derang nak jumpa Yati yg mana kawen ngan pakarab n terus dok UK tu.. meraikan beliau yg balik mesia selama 3 minggu ni.. pe gaknya perasaan dia kan kena tggl mak ayah adik beradik kat siniikut husband. papun aku tgk dia sgt bahagia disamping suaminya yg sgt sporting itu. agaknye bagi can lakan bini sekali sekala balik mesia nak gedik2 ngan member2 lama.. dah 3 anak beliau.. perempuan sumenya.. sgt cantik anak2 beliau.. ye la mix ngan arabkan.. kawan2 aku sume da advance.. paling sikit pun 2 org anak.. aku jek sorang. Aziq mmg x sedar diri main sampai x ingat donia da.. kawan2 aku bawak anak2 masing2 so mmg jadiklah geng sekejap..  appun aku sgt hepi mlm tu.. sian kat hubby sampai kol 11.30 mlm aku kuar tinggalkan dia. Aku harap aku akan selalu jumpa kawan2 aku ni.. seronok rupanya berkawan..

introduce.. piahh... 
makcik ni ader hati lagi nak tmbh lagi sorang gurl..
sesi tmbh lemak
makcik n baby gemoks
ni kwn2 haziq..
dua2 pon pandai posing

No comments: