Friends Of Mine

Thursday, April 1, 2010

Turn aku plak X sihat..

Hari ni giler awal aku bangun.. bukan apa. aku mls nak tido balik sbb nanti malas menjadi2.. pastu rezeki pun Tuhan x mo bg. Lagipon klw aku masuk opis lambat aku pun sama malas nak wat keje.

Aku dah rasa dizzy since semalam. Sakit tekak. Simptom nak selesema. Aku gagahkan minum air bebanyak. Aku mmg x suke mkn ubat. Selagi aku ble tahan, aku bertahan. Sbb pada aku ubat tuh semua mengandungi dadah. So dadah which is not good. Ianya hanya bertindak untuk penghilang sementara. Xpun nanti aku imune dengan ubat. Seperti biasa, time takde keje mmg selalu sihat wal'afiat duduk membesarkan pungkoq di opis. Sekarang tgh byk kje, time tuh la sakit. So klw dulu time aku keje dengan orang aku sgt suka time sakit, time untuk aku amik MC lama2 dan melupakan kerja2 pejabat. Tapi klw ,aku buat mcm tu mmg miss la segla2 nya. Semoga selesema aku x melarat ke demam or batuk. Aku nak buat keje dengan focus.

2 hari lepas, ayah bgtau kami akan dapat 1 projek besar ( besar lah bg kami about nearly 1m) so bak kata ayah sblm pegi nego kene studi sket la sume term2 yg kami bagi. ayah kata nasi dah sampai ke pinggan cume tunggu masuk ke mulut.So aku harap kami betul2 akn dpt grab projek ni . Insyaallah.. readers doakan la ye.

Its ok 4 now aku nak g besiap p keje..

No comments: