Friends Of Mine

Tuesday, April 27, 2010

Tiada Kurusku...

td pagi blur..

sbb pe?

malas bgn tido.. da la lambat bgn..  sbb syok sgt tido sbb ujan plus econ baru sebis smlm..

pasmandi..  belek2 lemari.. try dekat 10lai baju tapi sume ketat! hampeh! takde mood tade mood! aku da gemok gile!

last2 amik kemeja, sarung cardigan tak gosok pon. lantak ar arini x kuar p jumpa customer pon.

pastu anta haziq umah mak.. mak ckp..

"jangan lunch kat luar plak rini, mak nak masak kari ikan merah, sambal blacan bacang, ikan goreng bla bla bla"

haih!

Kejamnye mak! baru nak diet.. aku xmo gemok xmo!
tapi nak g mkn kat umh mak gak lunch ni x kira! hahahahaha


5 comments:

tinie said...

kita serupa..nasib kita serupa.. hahaha..adeh..nak diet tp tak jadi2 lagi..ape lah nasib.. badan dh gemok mcm ape dah..baju smua dah ketat :((

SeMaLu SK said...

weyh lyn..baju aku hg mau dak?
kot la kita sama saiz...muaahahahah

Farzlyna Mustafar said...

tini.. u masih ok.. i ni.. ayooo.. mcm org ngandung da ni

Farzlyna Mustafar said...

bak2... bole gak! hahaha

Izza-Crystal said...

lynn diet ape nya..kalu dah makan kari ikan merah...hahaha...mkan la buah wehhhh....heheheh