Friends Of Mine

Wednesday, March 31, 2010

Apdet selepas haziq demam

da lama ek tak tulih blog..

haziq da ok arini.. dia demam on off on off.. haritu da baik.. tapi hari isnin aritu demamnye berbalik semula siap package ngan batuk selesema sekali. X sah kan klw demam saje.. Papepun syukur haziq x dtg dengan package asma nye sekali. klw x lagi haruuuu..
dan yg paling kelam kabut sure lah mak aku aka nenek ajiq.. dia yg emosi terlebey xlalu mkn xlalu tido segala. mmg dr haziq kecik gtu lah. dia x caya aku jaga aziq klw demam. Mesti soh tido umh dia klw demam. Yg aziq plak klw dok umh nenek spt biasa.. sakit ngada lagi byk dari sakit demam. mmg penin klw nak bg mkn ubat ke nak bg mkn ke.. yg mak plak sibuk p cari vitamin la. bihun sup la.. bihun goreng la.. KFC la.. nak soh aziq makan.. tapi aku pk.. klw da lalu minum susu tuh ok lah.. sbb biasa lah klw org sakit mmg x lalu makan.. Malam haziq batuk2 tuh sian mak x tido.. aku sedap berdengkor tepi aziq.. aziq tido jek.. hehehe.. mak kata nanti klw tetiba pns aziq naik nnti x sedar..hmm..

Ni dia da baik.. Harap2 x berbalik la demamnye. klw x mmg sah pasni kene p hospital tengok klw de infection ke hape ke..risau gak..

Apa yg aku peratikan berdasarkan entri2 kat fb mmg byk budak demam sekarang ni.mungkin musim panas or perubahan cuaca.. nak turun salji kor mesia nih.lg satu tetibe je Din Beramboi pujaaan ku jatuh sakit, koma.. semoga beliau cepat sembuh,..

No comments: