Friends Of Mine

Friday, March 26, 2010

Di tag Oleh Mar ( dipaksa buat ok!)

1. Adakah anda rasa anda HOT..?
ya.. aku mmg HOT~ aku tmbh lagi.. HOT & SPICY - klw org x kenal aku mmg depa kata aku sombong nak mampos, tapi klw da kenal baru tahu aku ni GILER KENTANG


2. Upload wallpaper pc/laptop yang anda guna sekarang?

 
3. Cerita pasal gambar ini?
Gambar ni masa aku g umh Tet last month.. kat Teluk cempedak, kuantan. aku ske gambo ni.. wlwpon aku kelihatan gemok.. tapi anak dan laki ku sgt hensem.. 

4.kali terakhir makan pizza?
sebulan lepas.. order online je.. i dunt like piza. prefer kfc or mc d.. lagi buleh gemok

5. lagu terakhir anda dengar?
lagu jepun from game bola laki aku.. aku bole nyanyi lagu ni.. nak dgr?? sila call aku..


6.Apa anda buat selain menyelesaikan tag ini?
xde wat ape. x kojo arini..aziq demam.. beliau sedang tido.. aku xleh tido so jwb le tag ni

7. Selain nama sendiri, anda di panggil nama apa?
akak (adik2 aku)
farz ( kwn skola)
mama (haziq n papa nya)
kak long ( adik2 ipar)
kerengga ( aku sendiri panggil)
lyn (kebanyakan org panggil) 



8. tag lagi 5 orang siapa ye nak tag nie...
maleh arrrr

9. siapakah orang no.1 pada anda?
~
10.katakan sesuatu kepada orang no.5
~
11.no.3 ada hubungan dengan sape?.

12. bagaimana pulak dengan no.2..

13. Kata-kata cinta untuk orang no.4
~

14. Berikan 5 yang anda tau tentang orang yang tag anda

 tak kenai.. kenal virtual ja.. yg aku tau dia bini navy.. keje kat KKW .. gemok cam aku gak! die gemok g kot. (mar jgn marah daku k..) suke letak gambo jek kat blog tapi xciter  huh!

1 comment:

Anonymous said...

tetinggal 1 nama.. tet... dipanggil oleh te jugak.. huhu