Friends Of Mine

Tuesday, March 9, 2010

I'm on diet - again! (version 1xxxxxxxxxx)

I'm taking this
to help my diet mission...
 it cost me RM200 for 20 days..huuuuuuuuuuuuu ...

so kene diet bebetul.. aku da tak thn da gemok sgt aku rase..baju sume da ketat and bila aku pakai da kuar ketul2 da x seksi aku rasa! la ni asik pakai baju kebangsaan aka baju kurung je p keje..  I gained 8 kgs for this few month..gila tak? mana tak.. aku x men golf da.. jarang sgt ar.. job pon x de.. dok opis je.. then makan n makan jek la.. keje aku.. Lgpon aku rase aku da sgt malas sekarang, bgn pagi pon susah. I dont like this feeling! perasaan malas sgt tak bagus untuk org yg bekerja sendiri seperti aku. Aku muda lagi, masih kuat nak cari duit dengan tulang 4 kerat ni.  So, all d readers.. please wish me luck ya in this mission..  (wlwpon ini mission yg tah bape kali)

No comments: