Friends Of Mine

Wednesday, March 24, 2010

Aku Di Old Trafford kah?

gambar hiasan~~ 


untuk pgtahuan readers.. aku bukan nak tunjuk betapa lurusnya rambut aku lepas letopkan iron di salon tempohari~ tapi nak tunjuk.. aku pakai jersey KMO21 Markas Armada ye..ngeeeee

smlm p tgk bola.. sedia maklum, laki aku mmg kaki bola, tido bola makan bola sume pon bola.. minggu ni minggu besukan untuk warga TLDM. So minggu ni mmg laki aku x pakai uni pon .. sonang keje makcik.

Hari selasa ritu tgk bola jugak semifinal.. MPL VS MA . siap ader gado2 lagi.. yg syok nye tgk org gado pon.. tu la.. org soh sorak bola yg emo sgt pehal.. kan dah kene pijak ngan encik PROTELA.. pastu x psl2 kene tgkap.. hah.. slmt la jawabnye klw da sampai PROTELA.. aku malas nak komen bab ni. pd aku, bukan semngat ni yg perlu ditunjukkan. Itu smgt org bodo namanya. nak gado2 pehal?

Malam td plak, p tgk final punye bola.. pergh.. Encik PROTELA berkawal mcm aku nak tgk Mancester United lwn Chelsea plak.. game start pkl 8.45pm.. laki aku ajak kuar umh kol 7pm. katanya kang kene jln jauh xde paking. layan jek la.. sampai kat stadium punye la awal, blm pkl 8 rasanya,. haziq beselah.. naik turun bangku stadium.. pkl 8.30 camtu mak datin n pak datuk dtg dok kat kusi VIP..

Haziq siap berak lagi sblm game mula. otw g toilet tu.. tejumpa x skulmate aku.. bad kot nama dia.. aku pon da lupa.. cuma dlm hati aku ckp,.. da tua da die ni bleh g ke men bola.. hikhik

Game start sampai abeh 2-2. Pastu ada masa tambahan. Dlm masa tmbhn tuh la MA score lagi 2 bijik gol. yang memberikan kemenangan padan MA.. tak sia2 mkcik pakai baju kuning. balik kol 12 mlm kot.. siapkan aziq tros layan taik mata.


No comments: