Friends Of Mine

Monday, March 22, 2010

Family Outing~ Anyoh Treat~ Steamboat

Smlm Ahad, laki aku xde duty.. so mmg aktiviti aku klw laki xde mmg melepak umh mak la.. syok kan dok umh mak.. bole tido jek.. anak ramai tukang jaga,, nak2 anyoh ader lak smlm.. Setelah nak dekat sethn minah ni keje baru la dia tebukak ati nak blanja kitorg makan (ceh! ayat mengada) Kebetulan mak n ayah klw ahad pegi kusus Haji. So Ahad salu mmg mak x masak. Sbnrnye aku x kisah, klw mak goreng telur dadar pun sedap kat tekak aku..janji mak goreng.  So, anyoh kata jom p makan steambot dia blanja.. wlwpon aku xde tekak nak mkn steamboit tetengahari, tapi aku layan jek.. da org nak blnja kan.. so.. rezeki xley tolak punyo. Wlwpon xde tekak nak mkn tapi aku makan jua.. time kasih ye anyoh.. Aku saje ske upload gambo kat blog sbb kat blog ni xde mulut busuk nak komen, klw komen pon aku leh cantas awal2. So please ye.. klw anda rasa anda menyampah ngan aku.. bole pegi bla skrg!nampak tanda pangkah di ats? ok, sila klik dah nyah! ni blog aku, aku punya suka nak tulih apa pon.. .


No comments: