Friends Of Mine

Tuesday, March 23, 2010

Meletop! opocot~

Sume sedia maklum hobi aku ialah ke salon, x cuci rambut wat facial ke..sesembang ke.. Hari ni cam bese aku rase cam nak syok2 cuci rambut.. Aku g kat salon sitiawan nu.. Amoi kat situ mmg tau dah.. aku mmg ske iron rambut, x ske blow sbb derang blow x kemas.. pas cuci2.. derang blow kasi kering rmbut aku then start la meng iron rambut dawai aku ni.. sampai da nak abeh part depan punya rambut.. tetibe aku nmpk api atas pala aku aku! cecepat aku larik..sampai tebalik kusi kat salon tuh... demi nak menyelamatkan diri aku.. siap tesangkut kat wayar hairdryer lagik.. yang  amoi tuh plak ble terkasima pegang iron tuh.. belek2 pastu meletop.. haha.. pdn muko kau.. hamik melecur tgn.. huh! serik kejap aku nak iron rmbut.. aku mmg wktu tu da lari jauh2.. aku dok kat kusi lain, sbb rmbut aku blom siap agi.. dlm masa yg sama aku gelak la sbb terselamat dr api neraka eh api iron.. huh! klw kene tuh tah cover insuran ke x tah.. heh! sian amoi tu.. besar gak luka ditangan nye.. bukan salahmu aku tahu... sbb tuh aku x marah ko!! dia lak wat muka besalah kat aku.. pastu amoi lagi 1 nak pns kan iron 1 lagik untuk perabuhkan tugas amoi tadi tu.. tapi aku ckp.. xmola! p amik hairdryer blow saje la.. ! huh! serik makcik! Sib bek aku semayang zohor td.. terselamat aku.. huhuhu..

1 comment:

'KooKoo' said...

kahkahkah..nasib baik sempat lari..kalo x, terbakar rambut..