Friends Of Mine

Saturday, March 20, 2010

Happy Birthday Ayah

Hari ni 20hb Mac 2010- Selamat Hari Jadi Ayah 55 Tahun...

Semoga Ayah panjang umur & di murahkan rezeki & diberikan kesihatan yang baik..

Hari ni ada 2 event yg berlaku dlm family aku
1- of course la besday ayah yang ke 55
2- Adik aku Angah family blah pakwe dia dtg merisik

Dah 55 thn umur ayah dan aku amat bersyukur kepadanya kerana aku dikurnikan ayah seperti Ayah.. Alhamdulillah Ayah masih sihat dalam umurnya yg menjangkau lebih setengah abad itu.. Cuma ayah sakit kaki, sbb mungkin brat badan telebey dgn gaya hidup beliau yg amat sibuk itu menyebab kan tekanan pada kaki. Aku harap semoga ayah sihat selalu.. Dan aku berdoa jugak semoga beliau dapat mengerjakan haji pada thn ni. Amin!...

Dan harini jugak, ayah dapat kunjungan rombongan family Wan ( pakwe adik aku -Angah) kengkonon merisik ar .. tapi sbb family aku ni jenis rock so majlis tertutup je la.. jgn org ckp xde adat la kan.. majlis ni lebih kpd nak kenal2 mak bapak n family je.. Diorang diskas ttg tarikh bertunang n hantaran2 nya.. Hm.. ayah kata xmo wat susah2.. cukup la takat yg they all mampu.. betul jugak. sbb kehidupan selepas kawin tu yg lebih penting.. Hantaran dekat 10k la jugak.. ye la bukan ikut trend.. tapi ikutlah harga saham skrg gak la kan.. kui kui kui.. baru ckp ikut kemampuan.. tapi hantaran yg ditetapkan adalah atas perbincangan angah n wan jugak la kan.. wlwpon dlm hati aku nak soh ketuk lagi sbb bila lagi kan?? time ni la.. hahah..biasalah aku mmg materialistik.. aku ckp kat angah tunang nanti bwklah barang.. dia kata xmo, tunggu kawen baru nak bwk. So ikut korang ar.. aku dulu mmg ime tunang bwk baarang, time nikah pun bawak. Yelah xpela.. laki aku lain. Dia syg aku! heh! mcm lah pakwe dia x syg dia kan.

Cantik aku tgk angah arini. Tu pon lepas aku soh dia pegi ar set2 rambut n mekap kat kedai , klw x dia taknak nak soh aku solek jek. Heh.. aku marah dia sbb da la org dtg nak sarung cincin kat dia da tuh xkan nak selekeh2 kot. adik aku sorang ni simple sgt smpai aku kadang naik hangin. Muke cantik2 wat la leklok. nak sia2 kan plak. Gambar beliau nanti aku upload . Sbb skrg ni aku amtlah letih sbb tadi makan byk sgt. Hah! x ar aku tolong mak masak, kemas umh, jd pelayan tetamu.. ye la.. da mak bukan byk anak pompuan pun.. umh da la beso. xde org gaji. (ayah, sila bg org gaji kat mak boley x? ) Sian gak.. sib bek aku dok dekat.. dan aku harap aku boleh dekat ngan mak ayah sampai bebila.. aku kan anak mak.. wlwpon aku salu kena marah ngan ayah sbb aku ni pelupa,tapi aku tetap nak duk kat derang sampai tua pun..

So oklah aku nak baring2 sat sblh laki aku.. pastu aku nak siap2 gosok baju beliau esok beliau duty.. haziq pon blom makan.. adiossssssss

2 comments:

Anonymous said...

gambo cecantek x de ke?

Unknown said...

ader..nnti aku msk..la ni xde lappy..laki aku bwk..esok aku mskkn