Friends Of Mine

Monday, March 21, 2011

20 March 2010~ Happy Birthday Ayah!

Tak sempat nak tulis entri ni semalam..

Semalam hari ulangtahun bapa tercinta aku yang ke-56thn.. lebih separuh abad dah umur ayah.. Semoga ayah terus sihat dan ceria dimurahkan rezeki melimpah2 ruah selepas ni..

Sedikit tentang ayah aku...

beliau seorang bussinessman, orang yg sgt gigih klw part cari duit.. alhamdulilah beliau masih sihat tanpa sebarang penyakit diusia sebegini..Alhamdulilah.. suami saya amat mengkagumi beliau kalau part tenaga yang beliau ada..klw takat drive 10hours straight masih ok lagi.. suami pun tak dapat begitu.. then kalau bekerja pula.. 24hours straight pun xpe.. beliau sgt workaholic, dari dulu.. dan hasilnya adalah hari ini.. walaupun beliau bukanlah seorang Millionaire.. tapi itu adalah cita2 beliau sebelum tutup mata. Semoga diperkenankan. Dulu aku kerja dengan company lain, aku biarkan beliau keseorangan ... tapi at last aku join jugak dia.. tapi mak ai. .. kerja tetap kerja.. bila balik ke rumah baru lah aku ini anak beliau. Klw tak, mmg nangeh2 aku kat opis tu klw apa yg tak kena.

Apa yang aku harapkan semoga ayah terus ceria dengan kehidupan beliau.. Sgt sayang pada beliau!

No comments: