Friends Of Mine

Thursday, March 31, 2011

Bila Dah Beranak 2

Bila Anak dah 2

~perkara yg besar berubah- aku xleh tutup mata sesuka hati... kene tunggu 2 beradik tido baru bole tido.. itupun xleh lebih 2 jam.. Amni minum susu every 2 hors
~dah x g berjalan sesuka hati~rasanya ni temporary je kot.. tunggu sampai Amni 6months baru leh bawak keluar sesuka hati..
~ lebih pakar dlm forecasting -terutamanya mengforecast  perbelanjaan bulanan
~ suka baca novel~ dlm pantang haritu jek boleh habehkan baca 10bijik novel kot.. (novel yg izza pinjamkan plus novel beli on9) skrg?? nak habehkan selai pun pk.. "baik aku tido..kang x cukup tido mlm Amni nak berjaga"
~dah tak g main golf - main reason nya.. sbb baju x muat.. baju ladies yg main golf mana ada yg besar. takkan nak pinjam baju husband kan? pdhal hati meronta2 nak ikut husband g main.. reason ke-2 aku x fit kot nak main 18 lubang tu dah.. klw dulu 36 lobang pon leh dari pg sampai petang. reason 3- sayang kulit jugak.. dah puteh sket 40 hari dok umh jek... reason 4- rindu kat Amni tinggal lama2
~lebih rajin buat kerja rumah - sbb kalau longgok baju mmg penat n ambil masa nak buat.. so buat hari2. kemas2 pon buat hari2.. clean rumah jek tak.. pinjam maid mak jek. Upah prepaid rm10 untuk beliau panggil ke Indon dah cukup suke! pandai x aku??
~rotate jaga Amni ngan husband.. ni yg buat aku terharu.. dia kesian tgk aku tak tido berhari2.. bila tgk aku pegang buku pun marah soh tido..klw tak..husband aku org yg berhati kayu.. x heran pun nak jaga anak.. (dia suka girl kot??)
~suka marah haziq~shian dia.... dah la manja.. selalu mencebik2 bila kene marah sbb buat bising time Amni tido.. tapi selalu pujuk balik sebab realise duania kanak2 mmg begitu
~ lebih berjimat cermat... sbb perbelanjaan dah makin bertambah.. susu Amni sebulan dekat 3rat.. x masuk pampers, duit klinik.. haziq plak.. fee skul 150.. susu..KFC.. klinik.. plak tu dah tambah overhead since husband dah kene bayar rumah kami sendiri..
~life jd makin bz... BZ..sgt2..
~dah x cukur kening!..... baru realise dosa..... selama ni tau.. tapi nak wat gak.. 4 indo da buang kening since darjah 6 lagik.. sampai mak bising2.. last2 dia senyap gitu.. and aku rasa klw kening tebal pun cam ok2 jek..

lagi ape ek??

...........
............................
.......................................


da tade kot..

hah?
salu dating ngan husband waktu lunch hour..sbb xde masa nak sembang.. haha..bole gitu??

hmm?? cantik x pas beranak ni?? muke jek dulu.. badan masih under construction.. 

No comments: