Friends Of Mine

Saturday, March 31, 2012

Hari Bermalas-malas

sabtu datang lagi..
bezanya hari ni pagi2 kakngah dah amik 2 buah hati aku tu. Biasalah tu nak melepas rindu, dr mlm td nak ambil, tapi bosan lak aku.. jadinya aku suruh pagi ni baru ambik. Kata hatiku, bolelah bermalas2 and berdating2 dengan husband.

Tadi tengok Wrath Of The Titan. So-so je la movienya. X paham pun sama, yg aku tau tu citer dewa2 yg bergaduh. Eh ye ke? aku kan suka kedamaian,jd citer2 mcm tu x msk otak aku ni. Balik tu biasalah malas masak, jam baru pkul 2ptg.Pegi Strawberry Cafe, hujan2 ni besh juga makan laksa and cofee. Wlwpun mkn x kelam kabut dgn anak, tapi topik nya masih anak. Boringnya hidup tanpa anak. Kalau takde anak mcmana agaknya. Pukul 3 dah sampai rumah. Nak buat apa pulak ni? husband tgk badminton. Tak bleh nak layan plak , aku naik atas pasang tv kat ats. Ada citer hindustan la. Bobby... layan lah.. See? anak takde pun sorang ats sorang bwh. huhu. Cuma bezanya takde org nak menyepah2 while aku tgk tv. Klw x, aku tgk tv sambil dgr adik n abang bersembang pas tu kelempang kelempung bunyi bising mainan dorang.

Da lama x blogging. Bukan pasal bz.. tapi cam malas nak bukak lappy. nak blogging via phone pun cam x besh dah. Lebih puas tgk screen besar. Aku kan ortodok. Nak buat cemana.. eh.. nak buat apa ni? byk benda boleh buat sebenarnya. Rearrange rumah ke.. bersihkan habuk ke, lipat kain ke. tapi MALAS. nak bersenang lenang. Ala mcmla anak ada selalu aku x bersenang lenang, mereka tidur aku join aje sekali, jarang nak stress kalau jaga mereka tu. Melainkan 2-2 tak sihat.. mmg stress dan sgt susah hati! Kalau sihat, mmg aku pun mcm kanak2 juga. Mana tak nya waktu tidur pun mcm kanak2! *apa punya mak la..*

Ada 1 cita-citapulak masa tgh menaip2 ni.. nak potong rambut sebaik sahaja aku kurus nanti! eh hubs kasik ke ek? rambut dah panjang  dan gugur2 merataa. pastu mcm maknenek je rasa. takde mood lak nak taip pepanjang even sblm bukak dashboard ni td dgn harapan bole tulih 3-4 entri. tapi nmpknya. Tak dapek la kot. No idea la..

Pen off dulu.. bye bye

No comments: