Friends Of Mine

Monday, March 12, 2012

Hujan yg lapar

Bila yg aku tak pnh lapar? Semedang je lapo ngalahkan org ngandung. Syukur dgn selera yg ada. Sok2 takde selera, mengeluh juga.

Hujan kat luar xlah lebat, tapi sejuk.. Rasa cam nyaman je whether gini.. tapi.. Laparlah pulak? Pagi td aku xde geng nak bekpes.last2 branch trs ngan nozie and liza kat mcd. Tekak xdela rasa nak mkn mcd, tapi kengkawan nak g mcd, telan jela cam ular sawa. *eh bukan aku yg ajak ke g mcd,lupa!*

Nak amik haziqamni, mereka masih tdo, last2 aku balik umh vacuum 1 rumah, n ngemop2 . Done! Sementra tunggu peluh kering naiplah 1 entri ni.. Oh ye.. Settle daging msk kicap smlm aku sebat balik td. Huhu. Klw tak, sure rezeki tong sampah. Hubs balik kang dia da mkn ke ek? Klw dia x mkn g harus kah aku mkn sekali lg? Agagagaga
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

Nozie Yusof said...

eh! lupa pulak yea sapa yg ajak g mekdi..hehe

Nini D.. said...

perot ko saiz apa?..kikikk