Friends Of Mine

Wednesday, April 27, 2011

Alhamdulilah.. Syukur, Mak & ayah dah selamat Pulang

Hari jumaat yg lepas g amik mak n ayah kat KLIA.. selamat sampai dr mengerjakan umrah dari tanah suci.. sedikit terkejut dengar suara ayah masa baru2 touch down.. x dengar lgsung suara beliau.. rupa2nya semuanya tak sihat masa nak blik, baik mak, ayah n maknyah.. maknyah paling teruk sampai demam2.. ayah pun same.. mak masih gagah lagi cuma batuk jek..

Mak kata kat sana semua mereka sihat, ayah pun x sakit kaki.. (selalu ayah kene mkn ubat sakit kaki klw kat sini.. sbb beliau berat, tekanan kat kaki melampau) kat tanah suci, langsung x makan ubat pun.. sungguh ajaib bila sampai disana... bila dengar cerita ayah & mak.. rasa teruja nak kesana.. ayah kata klw ada rezeki lebih nak bawak kami sekeluarga kesana, lebih seronok dari mana2 tempat percutian didunia ni.. bila sampai sana hati serta merta jadi tenang.. semoga impian ayah dikabulkan oleh-Nya..

Mak & ayah x beli banyak barang pun, cuma kurma , kismis halva.. yg mcm2 tu jek la.. air zamzam tak dilupa.. aku mmg x kirim apa2.. cuma kirimkan doa jek.. n telekung n sejadah yg mak pakai kat sana aku nak.. bukan apa amik berkat..Apapun aku bersyukur sangat2 sebab mak n ayah dah selamat pulang.. sepanjang mereka kat sana hati ni asik risau.. memandangkan sebelum pergi mcm2 yg ayah pesan kat aku termasuklah harta2 ismet didalam dan diluar negeri. Macam nak pegi takmo balik dah.. bila mereka selamat sampai mmg aku panjatkan syukur pada yg maha Esa sebab mereka selamat..

di jabal rahmah~ dimana Nabi Adam & siti Hawa ditemukan..

1 comment:

wifenavy said...

Assalam..
Mesti macam2 citer best diorang kat sana yer.. ye la tempat yg sume muslim nk pegi kan..

Mjwb soklan : Bole share, ilmu patut disampai2kan..