Friends Of Mine

Friday, April 15, 2011

Miss Mak & Ayah

Baru jek dpt call dr mak n ayah
skrg dah pukul 10.30..kat mekah skrg baru lepas sembahyang asar ayah kata
panas katanya disana
mcm musim haji, ramai org..

mak pulak ckp, ayah kat rumah xmo makan ayam (ayah mmg x suke ayam! )
kat Mekah.. asik makan ayam jek.. makan nasik lauk ayam, desert pun ayam..
mak kata ayah makin gemok..
tak apalah..petanda baik kan orang selera makan ni.. tapi ayah x pnh x selera pun

berebut telefon ngan haziq.. aku nak ckp dia nak ckp,
aku kasik dia ckp puas2..
bila aku nak ckp mak ckp prepaid nak habeh dah
huh!
takpela.. siang malam aku doa supaya mereka selamat dan semoga ibadat mereka disana diterima Allah
Ameen..

Minggu depan nak balik johor,
nak bawak Amni jumpa nenek johor
x pnh jumpa since lahir
sbb mak  x sihat nak jalan jauh
last jumpa mak abah pun masa pegnen 7 bulan masa kenduri angah bulan 12 aritu
nak sponsor tiket kapalterbang mai sini xde airport yg dekat .. *alasan*

thats all for now.. nak layan maharaja lawak
sanggup pegi amik kad astro kat umh mak. rumah aku takde astro citra..
pinjam dulu la.. klw besh minggu depan bole subscribe

No comments: