Friends Of Mine

Saturday, September 17, 2011

Movie marathon

Haziq n amni g kl, atok n nenek bawak g umh makngah, makngah insist soh bawak juge 2-2. Ha.. Jgn serik udah ye..

Hasilnya menghasilkan tahap kebosanan yg teramat buat kami suami isteri. Lepas bgn tido pstu tdo n terus tido. Dah pukul 5 aku ajak husband mkn kat foodcourt tesco, da lama x mkn tomyam yee mee, tp mlgnya tomyam baru shj habeh sebaik shj aku melangkah kaki disitu.

Then husband tanya nak g mana lg? Aku ckp jom tgk final destination..dia yg menurut perintah, trs drive g cinema. Sampai2 tgh jonny english reborn da ada, pastu tgk time plak habeh johny english bole sambung final destination then sambung tgk nasi lemak 2.0..

All of 3 movie yg aku tgk ni, I give 5 outof 5 star to jonny english reborn sbb berjaya membuatkan usus aku tegang sbb terlampau gelak byk sgt, final destination 5 4star sbb berjaya buatkan kepala aku sakit dgn adegan2 ngeri mcm rasa nak putus nyawa. Then 2.5star to nasi lemak 2.0 sbb berjaya jugak buat aku rasa menyampah dan rasa buang masa dlm panggung. Tak phm aku kenapa citer ni full house sokmo, agaknya citer ni almost 80%gunakan bahasa mandarin, so chinese2 suke tgk..nasib baik ada adibah noor n aflin shauki yg tomei.. Dpt dimaafkan la juga..

So readers, movie johny english reborn adalah sgt2 rekemended kepada anda yg kelihatan tua yg mahukan awet muda ..sbb anda takkan tak gelak tgk rowan atkinson tu buat lawak.

Dah pukul 3am.. Aku xleh tdo.. Sejak amni lahir, amni xpnh tdo ngan org lain, ni 1st time, call angah td ckp amni hepi2 je kat sana (sgr suara pun mengekek) rindu jugak kat haziq.. Selalunye klw aku xleh tdo, haziq lah teman kan aku kt ats ni tgk tv..sambil2 dia buat sepah. Mak kata lusa baru nak balik...huwAaaaaa :(

Betul la.. Aku klw husband takde takpe.. Klw anak2 xde... Mmg pincang hidup.. Sory husband, but I love u so much too.. I know u feel the same with me.. Btw, thanks for spending a time with me, luv u muah muah! (Ala2 nasi lemak 2.0) da lama x dating sejak anak 2 ni..

Okla aku nak try2 tdo, da cium2 bantal amni n haziq ni.. Mama miss both of u sayang.. Sweet dream, lebiuw!
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

hakamah hamyadi said...

tgok iklan review movie nasi lemak pun cam x best je..huhu..alala ciannye xleh tdo rindu anak2...