Friends Of Mine

Saturday, September 10, 2011

Simpul biawak,tarik mengkarung, krem buaya~yg mana 1 pilihan anda?

Semua nama ala2 aligator gitu kan.. Knp nama dia cam tu? Org yg bg nama utk sindrom urat bersimpul tu mmg suka akan aligator2 ni kot

Ok da stop ngarut

Ni nak tanya.. Apa sbb selalu kene krem ni ek? As yg aku search n doc bgtau tu sindrom kekurangan kalsium..

Seminggu ni dua hari mesti sekali aku kene krem kat betis blah kiri.. Klw mengandung mmg selalu kene.. Ni?? Aku x ngandung pun rasanya. Klw kene krem tgh2 mlmni.. Mmg rasa seksa sgt.. Then esoknya mesti kaki sakit bila nak jalan. Aku pun pelik.. Nape nih?? Kurang kalsium? Mungkin la jugak sbb aku minum susu time pegnen jek. Sumber kalsium yg lain mcm daging merah pun aku x bape mkn.. Yg aku byk mkn karbohidrat la.sbb tu gemok!

Ni baru lepas sapu minyak panas pakai stokin mcm tgh pantang plak.. Semua nak prevent kene krem punya pasal..

Tah bila la ada masa nak pg mengurut ni.. Masa dlm pantang last mengurut..then da xde da.. Amni pun da 7 bulan. Ni kene cari time jugak ni nak pegi urut badan plak. Urat semua dah bersimpul agaknya.

Mata pun da mngantuk.. Aku pen off dulu.. Bye friends!!
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: