Friends Of Mine

Tuesday, September 20, 2011

Movie Review: Hantu Bonceng

Aku tak g tengok wayang citer ni, tapi sebab aku eager nak tgk sbb  cinter ni dah cecah dekat 9juta sejak hari pertama ditayangkan so aku pun subscribela kat astro fiest  citer ni malas nak g tgk wayang.

N, percaya tak.. aku x gelak pun. Aku menyampah ada lah. N i was suprised y ahmad idham buat cerita sebodoh ini? boleh bayangkan tak pompuan (sape tah nama~juliana evans ) boleh tetibe bg salam kat tgh2 mat rempit. Sengaja cari pasal lah kan. (alasan bodoh plak tu)Masih adakah perempuan sebodoh itu sekarang ni? sengaja nak pegi jadi 'lauk' WTF. Then 1 lg yg aku x puas hati sgt2 citer ni, suka sgt mempermain2 kan agama *this is not joke ok! . Sape yg dah tengok tau la.. mcm bangsat ok! menyesal aku subscribe. Then aku dok tgk sama sekali ngan haziq lak tu.. jenuh aku nak tazkirah anak kecik aku ni.. itu tak bagus ini tak bagus. Wlwpon mungkin ada moral ceritanya bg org lain, bg aku this is the stupidest movie i ever seen! baik tgk hantu kak limah balik rumah ok!

note: setiap org punya pandangan yg berbeza..

1 comment:

Ryehanna said...

tak tgk lg citer ni.. nk yg rs nk pinjam cd org ni.. haha