Friends Of Mine

Tuesday, February 14, 2012

Selamat Hari Lahir Mak!

Genap usia mak 50tahun hari ini.. semoga mak panjang umur dan terus sihat sepanjang usia mak.. Tiada ayat dalam dunia yg terhebat sekalipun nak menggambarkan betapa Lyn sayangkan mak.. dan Lyn tau ayah dan adik2 pun begitu..

MAK,

Saya tak mampu nak bg mak kesenangan, sebab mak dah senang *kih kih*, tak mampu nak belikan mak gelang berutas2 , sebab mak dah ada, tak mampu nak kasi mak duit banyak2 , sebab duit mak lagi banyak dari duit saya, tak mampu nak kasi mak rumah besar , sebab rumah mak pun dah besar, saya dtg tolong kemas boleh la, lainlah sekarang mak duduk rumah setinggan bolehlah saya belikan rumah banglo *eceh!. tak mampu juga nak bawak mak shopping kat KLCC sbb KLCC jauh, kita dok perak..

HANYA...

Lyn mampu doakan mak, setiap hari setiap kali usai solat.. semoga mak panjang umur, sentiasa dipayungi rahmat darinya, dilimpahi rezeki merimpah ruah  dan kesihatan yg sempurna. Hanya itu tanda kasih sayang Lyn pada mak... SELAMAT HARI LAHIR MAK!!!

6 comments:

Nini D.. said...

Selamat Hari Lahir mak....saya suka kawan dengan anak mak..

O'gosh said...

|Selamat hari lahir kat mak ko jugak....aku dah bagi jawapan..sila tgk...hehe

Izza-Crystal said...

selamat hari lahir jugak.....ehhhhh kat mak ko....ngeeee. Tak leh nak baked cake, sbb ko lagi terror wat cake. hihihih

mummy2k said...

bestnya masih ade mak...anyway,happy besday to your mum...

mrshim said...

happy bday auntie :) sgt mudah anuty ni.. patut la nmpk vogue..hehehe

saya tak tipu.... said...

manja2 kan mak kita sementara dia masih ade.....kankankan!