Friends Of Mine

Wednesday, February 8, 2012

Selsema!

Aku start selsema ptg td.. Adei apa pun xbole keje nak melelehhhh jek.selalunya telan ubat ok dah.. Ni .. Mcm nak getting worst jek. Tekak sakit, kepala sakit,mata berair.. Anak2 n husband dah ok takkan nak pass batton kat mama pulak. Alahai... Kang lumpuh modus operandi rumah ni klw mama yg tumbang. Now baru pukul 11, selalunya aku x tdo lg time ni.. Tp dah selsema ni,rimas..tdo awal adalah yg terbaek.. Lgpun esok nak bangun msk nasi goreng bekal haziq ke sekolah.. Nak ngomel dah syg aku sorang ni, asik hotdog beger kokokrunch mama kasi bekal. *sori ye lalink.. Mama mls bangkit awal! Jeles tgk kome tdo!* lgpun esok nak bangun awal gosok bush jacket husband *waaa terer x aku???* yg bebenornya nyumpah, napelah da last minute bru org opis husband gtau nak kn pakai bush jacket esok? Dah la x prepare anto dobi pun. Nak taknak aku la kene jd makcik dobi sok pg ni. Oklah dunia.. Selamat malam..
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: