Friends Of Mine

Monday, September 20, 2010

Bertahanlah...sampai bila???

Penulis sedang menahan perasaan...
perasaan apa tu?
oh oh.. 
sungguh x keruan hati ni

NAK TUKAR HENPON DA.............

haiyo.... klw ckp kat hubs sure die bebel lah!!!
sbb henpon x sampai sethn lagi da nak tuko
bukannya aku xmo pakai..
henpon ni x besh la. 
makin lama makin wat aku nyampah
beteri cepat habeh.. stuck tak tentu pasal..
tgh2 sibuk2 beratur kat atm nak nengoknum akaun dia terpadam
xmo hidup da....
pastu bila cucuk charger baru die on balik.
caj lah 7 hari 7 mln pon.. 
ketahanan bateri mmg x tahan
nyampah! nyampah!
dpt beli E72 pon ok la kot.. 
aku xmo canggih2 da..
nyusahkan jiwa raga aku jek
ni da la touch screen, bole bikin gue tabrak klw memandu sambil sms

tahan la.. adoi.. nak menahan tu yg x tahan tu

kang ptg nak g kedai henpon la. klw harga nak trade in ok..
aku nak letgo jek la N97 ni
sesape nak pakai henpon canggih ni.. xyah la beli
nyusahkan jek


1 comment:

Makbed said...

trade yg tu, beli sony erikson... betri mmg tahan sepanjang pengalaman guna sony.