Friends Of Mine

Thursday, September 23, 2010

Nak Wat makan2.. bile ek?

Hajat kat hati nak wat makan2.. tapi mungkin untuk kawan2 terdekat jek kot...
sbb keadaan aku skrg x larat aku nak masak byk2
tau ler..
hubs mesti takmo cater punye..
dia kata x sedap
tapi aku rase sedap jek kalau cater dah dasar buruk lantak kan
plus periuk kuali, pon x bape nak besar
pinggan mangkuk pon x cukup,
x syok la kot pakai pinggan plastik
klw askar2 aku ader leh la kerah jek derang tu
ni adik aku xde x balik
yg ader sorang tu balok liat tahap pe tah

kang dok kat dapo lelama sure kaki bengkak mcm kaki gorilla
takpela.. klw hubs nak ajak kawan2 dia,
mungkin sort kan pada 2 hari
1hari kawan2 skot dia + kwn2 aku  , 
1hari kawan2 opis dia
hmm xdela terabur sgt kot
heh..tapi tgk la camner nanti

ohh nak citer, smlm wat kek org pemalas,
kek batik
sgt sedap ok!
pagi ni aku mkn mende alah tuh jek
tapi isau gak, bahan2 yg digunakan kalori sgt tinggi sbb manis
 nanti bebila akuntulih entri lain untuk resipi
sgt senang
xyah pakai oven, kacau2 masuk peti ais jek


2 comments:

makbed said...

alah.. takyah la wat kalau tak larat. wat untuk geng joyah jer....

Len Rahman said...

rajin giler akak buat kek.. :)