Friends Of Mine

Thursday, September 30, 2010

Cuti Masak

Waa... its been 1 week hubs bg cuti masak.. weekend baru masak balik.. syok nye..

aku x larat da nak dok lelama, since kaki start membengkak and bila kena simpul biawak, kaki pun sakit nak jalan.tapi aku kan x suka dok diam2.. even aku x memasak, aku da decorate bilik anak bujang aku. sgt cantik.. cadar pon haziq pilih sendiri.

tapi petang ni balik keje kang nak wat kuih buah melaka la.. since kuih tu senang je pon nak wat. boring gak x memasak ni. da sah2 la mmg keje aku.

malas jugak nak taip panjang2.. tengok lah cadar taste haziq. .. dia suke mooooo.. sbbb makngah dia pon suke mooo ..ni anak mama ke anak makngah tak tau!


2 comments:

Makbed said...

lembu yg dipilihnye...

Srikandi said...

umi pun suke mooooo.. hehe.
dan umi pun suke giraffe.. hohoho~