Friends Of Mine

Tuesday, September 21, 2010

Wishlist~ ditujukan khas buat Suami Saya

harijadi aku x sampai lg 2 bulan..
sesape rasa nak fulfill wishlist aku ni.bleh la kumpul duit dr skrg ye.. ngehngeh ngeh :))


ok yg ni pertama


kan da pindah umh baru... masih lom wat kitchen kabinet.. ader la.. baru wat kabinet sket jek kat tepi peti ais..yg mcm ni blom ader.. oleh kerana kitchen adalah teritory utama aku.. dimana aku selalu didera masak oleh Hubs.. jadi pe lah salahnye klw watkan aku kitchen kabinet camni kan.. baru lah aku xde bosan nak masak.. mesti hasil masakan aku lebih sedap dari selalu.. huuuu

ok yg ke-2
yg ni toksah ckp.. dah tulih entri pasal ni..kan..yg ni murah je pa.. xsampai 1k pun..

yg ke-3


sony led tv.. oh.. bukan sbb aku tamak.. tapi plasma tv yg ader tuh asik papa n haziq jek yg tengok.. mama asik tengok tv 21" yg kat ats tu.. x syiok la... yg ni beli 1 gantung kat hall atas.. ok gak kan.. sbb mama kan suke tgk tv..

yang terakhir ( rasanya yg ni klw da telebey duit sgt kot baru beli)

kamera canggih ni.. tgkap gambo blom mandi lagi pon gambo nmpk sweet jek.. tak caye?? cubelah sendiri.. 

ok papa.. mama dah bg byk idea untuk present besday kan???? huuuuuuuu.. so xyah la pepening lalat dah...



pst~ thanks for new tv cabinet smlm.. tapi klw nak cuti masak seminggu leh x????

1 comment:

Srikandi said...

hahaha.. yang bawah last skali tu kecik je tulis nyer..