Friends Of Mine

Sunday, August 7, 2011

7 hari mencintaiku

Dah tamat baca novel setebal 1050ms ni.. 1 hari aku dok mengadap novel ni sampai bengkak2 mata.wlwpun tau citer tak logik,tapi gatal nak nangeh jugak! Aku klw ca karya siti rosmizah ni mmg klw x nangeh x sah.

Nasib baik kakngah balik sini, dia volunteer jaga budak2 ni.. Haha.. Tu yg sempat habehkb dlm masa 1 hari..

Aku tak reti nak sinopsis kan citer ni, tapi sape2 yg suke layan emo2 punya citer,suka nangeh2 bolehla baca.. Aku rasa dah pupus kot spesis Mia Adriana ni, Khuzairi adalah seorang suami yg aku nak ckp apa ek, adake laki yg bole sabo klw tetiap ari kene maki hamun ngan bini dia.. ? Hmm cantik sgt ke Mia ni? Bayangan heroin novel opkos la cantik2 belaka kan? Sbb tu aku rasa citer ni x logik.. Tapi jalan cerita x bosan.. Boleh layan sambil dgr anak nangeh tu okla kan..

Alaaa esok nak koje da.. Ada 4 lg novel x bukak plastik..
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: