Friends Of Mine

Sunday, August 21, 2011

Pukul 5 pagi

Melampau sungguh perut aku ni! Tadi masa buka aku mkn sket je sbb tak lalu sgt, mak x masak, mkn lauk beli.haruslah tak lalu kan. Sebelum tdo tu aku da notice prut aku mintak diisi. Tapi aku malas nak layan. Kredit la kan! Bole diet 1 hari.huuuu.

Tapi apakan daya.. Pukul 4 td amni merengek nak susu.. X daya dah aku nak nahan kelaparan. Pastu bau mak masak kari plak pastu bakar roti prata segera lak. Terus dgn muka x malu aku duduk skali bersahur. Ini normal utk org berpuasa, tapi ni... *aku x pose! Xbole ok.

Skrg ni baru la nyaman nak tdo, tp baru nak lelap mak tanya "tak tunggu subuh ke?" Haih.. Mesti dia ingat aku da bole puasa. "Lyn x leh lagi". Mak ckp balik "beria bersahur ingat da bole puasa,ko ni.. " Hahahaha..

Dah la sekarang haruslah sambung tdo sampai pukul 9 kang. Cuaca pun sejuk je ni. . Daaa
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

Izza-Crystal said...

Banyak dah posting thru BB...hehehe

nana shah said...

oooo...patut la ajak g mcd kelmarin..rupanya lapar eh.