Friends Of Mine

Monday, August 8, 2011

Sentap ! Merentap Jiwa!

Makin ramai orang yg mempermainkan agama Islam, aku tengok web ni rasa nak menitik airmata. kenapa lah org sanggup tulis sampai macam tu sekali tentang agama Islam. Semoga penulis tu esok2 mati disondol bab* lah hendaknya. Pic kaabah yg mulia boleh disuperimpose sampai mcm tu sekali.. Nauzubillah. Semoga kau mati cepat la makcik!

Cara penulisan mcm org melayu, kan? dah tulisan pun bahasa melayu. klw cina ke india tulih macam lain jek bunyi je. tu mmg sah2 org malaysia tuh. Semoga Allah membalas apa yg kau dah buat ni! b*d*h punya manusia
.

2 comments:

O'gosh said...

mmg pun! aku baru jugak baca pasal dia ni..mmg berani gila...

CGG said...

Geramnye kan...dorang ni mmg tak takut dan tak tau takut suke suke persendakan agama..