Friends Of Mine

Wednesday, August 3, 2011

Perasaan: kenyang,mengantuk,n etc

Kenyang giler aku mkn pas buka td*bole kurus ke raya ni?
Makan sampai tahap berdosa ..husband pun dah bongkang tu.. Sedap kot asam pedas ikan merah aku td tu byk beliau mkn. Amni ni hangin jek, ni xmo tido aku da tersengguk2 da ni. Haziq ps wat homework td biasalah ligat sepahkan umh tapi xpela..beliau kemas balik.okla siren Amni da makin kuat sblm lebih ganas baik aku g selamatkan
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

4 comments:

Taufan Bin Ribut said...

sedap tu kak asam pedas ikan merah.huhuhu..


Entri Terkini :10 alasan munasabah kalau korang tak nak puasa

Entri terdahulu :Belajar shuffler dengan mudah



Watch my video songs ^_^

Nozie Yusof said...

asben aku dh buring mkn asam pedas..asyik pedas je memanjang. haha
tp betol la an, pas buka mesti ngantuk gile smpei tak bleh handle..mkn byk sgtkah?

O'gosh said...

oi..seksi laki ko tu..haha

Farzlyna Mustafar said...

nozie- banyak ler.. 3pot nasik 2 org makan. giler..

ogosh- aku soh ang tgk pic haziq la.. yg ko tgk pic belakang tu wat pe.haha