Friends Of Mine

Wednesday, August 3, 2011

Liana Afiera Malik Kembali ke Rahmatullah

Kalau sape rajin baca novel masa sekolah dulu, mesti kenal dengan penulis ni, beliau telah kembali ke rahmatullah 1 Ramadhan yg lalu.. Al Fatihah buat beliau.. semoga roh beliau ditempatkan di golongan orang yg beriman Amin..

Semut Merah cakap:
teringat masa study dulu baca novel2 beliau antaranya Bukan Puteri Lindungan Bulan, Koleksi YOYO dll lagi.. tu je yg aku ingat.. karya beliau mmg best.. 

6 comments:

Yana Shaiful said...

Salam Semut Merah..

Al Fatihah bt arwah..sy peminat arwah juga ms zaman sekolah dulu.. suka bc novel arwah yg mmg semuanya tebal.. puteri lindungan mmg best :=)

O'gosh said...

mana ko tau ni..aku pun minat baca novel2 zaman muda mudi dulu...Anyway, Al-Fatihah buat beliau....

Farzlyna Mustafar said...

ogosh- aku tau dr fb ..

GurL-FriDay said...

al fatihah. saya pun suka baca novel dia masa sekolah dulu. lama dah kan.

Nur Kasih said...

Al-Fatihah....hasil tulisan beliau akan dirindui...

izazi said...

tak sangka kan..
akak pun baca karya arwah ..hr tu g mph kat alamanda, duk jumpa novel puteri lindungan bulan tu ..terfikir juga napa la tak de novel baru dari penulis ni ..
al-fatihah utk arwah